| 
		 | 
		 | 
	
	| 
 Канал Elite »
Канал проекта Elite 3 под Direct 3D: «For English speaking users» | 
	| 
	 | 
	 | 
	
		HeadHunter
   2835 EGP
                    Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16358  Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005
       | 
         | 
		
	  | wandour : | 
	 
	
	  | 
Ok, here's the rest for now> 
 | 
	 
 
 
 
Very good    . 
        	 _________________ ..А поверх седых облаков
 
Синь - соколиная высь.
 
Здесь, под покровом небес
 
Мы родились..  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		Arn
   705 EGP
       Рейтинг канала: 7(651) Репутация: 115 Сообщения: 6125  Откуда: Украина, Одесса Зарегистрирован: 14.10.2007
      | 
         | 
		wandour
 
Now landscapes look much better   
        	  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		wandour  
   
 
     | 
         | 
		
	  | Arn : | 
	 
	
	  | 
Now landscapes look much better
 | 
	 
 
 
 
almost forget...
 
City square road tiles
 
http://www.megaupload.com/?d=535TY54H
 
and texture, copy to every model from city tiles archive... they all got te same texture for now...
 
http://www.megaupload.com/?d=KJ8PITC5
 
 
   
        	 
  Последний раз редактировалось: HeadHunter (01:43 21-02-2009), всего редактировалось 2 раз(а) | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		HeadHunter
   2835 EGP
                    Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16358  Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005
       | 
         | 
		
	  | wandour : | 
	 
	
	  | 
almost forget... 
 | 
	 
 
 
I haven't tested it, yet. Tomorrow.   
 
 
Copies:
 
 
 
файл удален
 
file deleted 
        	 _________________ ..А поверх седых облаков
 
Синь - соколиная высь.
 
Здесь, под покровом небес
 
Мы родились.. 
  Последний раз редактировалось: HeadHunter (03:25 10-11-2009), всего редактировалось 2 раз(а) | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		wandour  
   
 
     | 
         | 
		Had another go on the Courier...
 
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Courier_3.jpg
 
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Courier_4.jpg
 
http://www.megaupload.com/?d=KVJ1GYA0
 
The hydraulic fastenings look like they won't hold the engines, but under the circumstances i have no other idea...
 
 
	  | Arn : | 
	 
	
	  
Create only a model 56.
 
Folder 215 can be eliminated.
 | 
	 
 
 
Ok, figured out the animation, thanks for tips. but anothr problem showed up, as it seems that folder 56 is also folder for Imperial Trader, which is understendable as the only difference is the third 215 engine...
 
 
Also a little hi polycount 4900. 
        	  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		Arn
   705 EGP
       Рейтинг канала: 7(651) Репутация: 115 Сообщения: 6125  Откуда: Украина, Одесса Зарегистрирован: 14.10.2007
      | 
         | 
		
	  | wandour : | 
	 
	
	  | 
The hydraulic fastenings look like they won't hold the engines, but under the circumstances i have no other idea...
 | 
	 
 
 
Super!          remained only to do beautiful texture     
 
Small amendment concerning a folder 215...
 
Folder 215 not worn away, it is there necessary to place a one little triangle. Very little   . Then all will be ok 
        	 
  Последний раз редактировалось: Arn (10:03 21-02-2009), всего редактировалось 1 раз | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		Jahell
   301 EGP
       Рейтинг канала: 7(553) Репутация: 22 Сообщения: 711  Откуда: Мурманск Зарегистрирован: 22.02.2008
       | 
         | 
		2 wandour
 
Can be so?
 
 
  
        	 _________________ "Убей в себе амбиции и ты будешь видеть людей насквозь." (Путь самурая)  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		pinback
   76 EGP
   Рейтинг канала: 3(48) Репутация: 7 Сообщения: 64 
  Зарегистрирован: 04.12.2008
      | 
         | 
		AAA+ work wandour on the the new buildings/signs   
 
 
great story about the spectrum   
 
 
excellent Courier,when you finish it can you please put a save game in the upload.
 
 
Just downloaded the new skin for the quest ship Arn,much better feeling of size for the ship.   
        	  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		HeadHunter
   2835 EGP
                    Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16358  Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005
       | 
         | 
		
	  | pinback : | 
	 
	
	  | 
when you finish it can you please put a save game in the upload. 
 | 
	 
 
 
http://www.elite-games.ru/elite3/files.shtml
 
File: [ Стартовые корабли (410Kb) ]
 
	
 
Soon (next week or two?)I make a full archive.
 
 
--------
 
	  | wandour : | 
	 
	
	  
The hydraulic fastenings look like they won't hold the engines, but under the circumstances i have no other idea...
 
 | 
	 
 
 
	
 
I can recommend a tubes revamp in the wings.. (?)   
 
 
And new system, perhaps?    :
 
  
        	 _________________ ..А поверх седых облаков
 
Синь - соколиная высь.
 
Здесь, под покровом небес
 
Мы родились..  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		wandour  
   
 
     | 
         | 
		
	  | pinback : | 
	 
	
	  | 
a save game in the upload. 
 | 
	 
 
 
Now come on, what's the game in that... you can buy that beauty almost everywhere in the imperial space   
 
	  | HeadHunter : | 
	 
	
	  
I can recommend a tubes revamp in the wings.. (?)
 
And new system, perhaps? 
 | 
	 
 
 
what's a revamp?
 
Yes, this system came first on my mind to, becouse it would make much more sense. but the problem in this one is that the engines must copy the path of the exhausts, because the engines can be on even during the retraction/extraction of gear, and in this animation the exhust would be elsewhere than the engine pods.
 
 
If this is what you mean.   looks more solid but IMHO messes the ship design a little..
 
well, judge for yourselves...   
 
http://www.megaupload.com/?d=WH047AFQ
 
5300poly 
        	  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		HeadHunter
   2835 EGP
                    Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16358  Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005
       | 
         | 
		
	  | wandour : | 
	 
	
	  | 
what's a revamp?
 | 
	 
 
 
Hmmm... hmmm... hmmm..
 
Přepracovat hydraulické trouby v "hydraulické křídla"?    
 
 
(hydraulický -> teleskopický  )
 
 
Anything;
 
 
 
 
 
 
 
Oh.. yes.. 
        	 _________________ ..А поверх седых облаков
 
Синь - соколиная высь.
 
Здесь, под покровом небес
 
Мы родились.. 
  Последний раз редактировалось: HeadHunter (03:18 22-02-2009), всего редактировалось 2 раз(а) | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		wandour  
   
 
     | 
         | 
		
	  | HeadHunter : | 
	 
	
	  | 
Přepracovat hydraulické trouby v "hydraulické křídla"?
 | 
	 
 
 
Aha...   
 
 
new buildings...   
 
 
 
Links>
 
371
 
http://www.megaupload.com/?d=2LC2EQA1
 
389
 
http://www.megaupload.com/?d=JRVOJFDR
 
393
 
http://www.megaupload.com/?d=B0DHTR0B
 
399
 
http://www.megaupload.com/?d=EXHTIHGQ
 
411
 
http://www.megaupload.com/?d=9GFGAHNG
 
 
Enjoy   
 
 
добавлено спустя 13 минут:
 
 A question...
 
 
could there be two possible animations for the MB4 Mining machine, Unpacking/Packing and Drilling, like the two animations for extending and rotating the engines for Imperial courier... i tried to make two like this for MB4 but the engine uses only one and plays it cycled. 
        	  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		DreamZzz
   430 EGP
     Рейтинг канала: 7(580) Репутация: 90 Сообщения: 642  Откуда: Мурманск Зарегистрирован: 15.04.2006
      | 
         | 
		  
 
 
Addition animation for not ship objects not supported now. One cycled animation only. May be later... 
        	 _________________ Космос лучше всего исследован научными фантастами  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		HeadHunter
   2835 EGP
                    Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16358  Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005
       | 
         | 
		http://www.elite-games.ru/conference/viewtopic.php?p=2152714#2152714
 
	  | wandour : | 
	 
	
	  | 
new buildings...
 | 
	 
 
 
     
 
 
 
файл удален
 
file deleted 
        	 _________________ ..А поверх седых облаков
 
Синь - соколиная высь.
 
Здесь, под покровом небес
 
Мы родились.. 
  Последний раз редактировалось: HeadHunter (03:26 10-11-2009), всего редактировалось 1 раз | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		HeadHunter
   2835 EGP
                    Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16358  Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005
       | 
         | 
		wandour   
 
 
IMHO - your "Landing pads" dislodged(? (out-of-position)(?)).
 
Ships sit on the sidelines.   
        	 _________________ ..А поверх седых облаков
 
Синь - соколиная высь.
 
Здесь, под покровом небес
 
Мы родились.. 
  Последний раз редактировалось: HeadHunter (23:49 26-02-2009), всего редактировалось 2 раз(а) | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		wandour  
   
 
     | 
         | 
		Tatadada... Imperial Courier
 
 
 
Links(Somehow unable to upload whole 1.8mb   so it's sliced in two)>
 
http://www.megaupload.com/?d=38Y7C8UF
 
http://www.megaupload.com/?d=2RHUTS6Z
 
And remember what the doormouse said:
 
"Feed your head"
 
   
 
 
	  | HeadHunter : | 
	 
	
	  | 
Ships sit on the sidelines.
 | 
	 
 
 
I know. But i think the landing point is dislodged, becouse on landing pad 1 the ship sits in center but on 2 its on the side. It's no problem to move the second pad, but imho it would'nt look pretty anymore   
 
	  | DreamZzz : | 
	 
	
	  | 
May be later... 
 | 
	 
 
 
Better than never   
 
Dreamzzz... Hi, from what i've read around here, i get that you are the lead programmer? Have you thought about .dds textures instead of that beheamoth PNG? 
        	  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		DreamZzz
   430 EGP
     Рейтинг канала: 7(580) Репутация: 90 Сообщения: 642  Откуда: Мурманск Зарегистрирован: 15.04.2006
      | 
         | 
		
	  | wandour : | 
	 
	
	  | 
Have you thought about .dds textures instead of that beheamoth PNG? 
 | 
	 
 
 
FFED3D work with .png and .tga textures now. Look for .dds support in next patch. 
        	 _________________ Космос лучше всего исследован научными фантастами  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		pinback
   76 EGP
   Рейтинг канала: 3(48) Репутация: 7 Сообщения: 64 
  Зарегистрирован: 04.12.2008
      | 
         | 
		Brilliant work Wandour      
 
 
looks like I will have to venture down to Imperial space to get one.   
 
 
 
 
Any news on when the next update will be?. 
        	  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		Pinocchio
   1900 EGP
             Рейтинг канала: 5(158) Репутация: 434 Сообщения: 7312  Откуда: Universita degli studi di Pale Зарегистрирован: 17.05.2004
      | 
         | 
		
	  | wandour : | 
	 
	
	  | 
Tatadada... Imperial Courier
 | 
	 
 
 
 
Jedi inside!    Star Wars style, looks perfect! 
        	 _________________ И пали ученики ниц, и воскликнули: Чудо!
 
- Да нет, - ответил он. - Я просто знаю, как это делается.  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	
		wandour  
   
 
     | 
         | 
		
	  | DreamZzz : | 
	 
	
	  | 
.dds support in next patch. 
 | 
	 
 
 
Perfecto   
 
If i babelfished it right from the other thread   ... Is anyone working on these planet textures you wanted?
 
http://www.elite-games.ru/conference/viewtopic.php?p=2154580#2154580
 
 
Pinback>
 
That's the spirit   How is the MK1 going?
 
 
Pinocchio>
 
Let the Shwartz be with you   
        	  | 
		
		
		| 
		
		 | 
        
     | 
	 | 
	
		| 
		
		 | 
	
     | 
	| 
	  Канал Elite ->
	  Канал проекта Elite 3 под Direct 3D: «For English speaking users» | 
	
		| 
		
		 |