Elite Games - Свобода среди звезд!
.
ВНИМАНИЕ!
Наша конференция посвящена космической тематике и компьютерным играм.
Политические вопросы и происходящие в мире события в данный момент на нашем сайте не обсуждаются!

  » For English speaking users | страница 5
Конференция предназначена для общения пилотов. Для удобства она разделена на каналы, каждый из которых посвящен определенной игре. Пожалуйста, открывайте темы только в соответствующих каналах и после того, как убедитесь, что данный вопрос не обсуждался ранее.

Поиск | Правила конференции | Фотоальбом | Регистрация | Список пилотов | Профиль | Войти и проверить личные сообщения | Вход

   Страница 5 из 26
На страницу: Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  След.    Перейти:   Все страницы
Поиск в этой теме:
Канал Elite » Канал проекта Elite 3 под Direct 3D: «For English speaking users»
pinback
 76 EGP


Рейтинг канала: 3(48)
Репутация: 7
Сообщения: 64

Зарегистрирован: 04.12.2008
Thanks Arn/Headhunter,If you have any more suggestion for adding detail or the textures please let me Улыбка

know.so far I just added some more thruster and grills to the intakes top/bottom.

    Добавлено: 20:32 28-01-2009   
HeadHunter
 2835 EGP


Рейтинг канала: 6(346)
Репутация: 540
Сообщения: 16365
Откуда: The Dark Wheel
Зарегистрирован: 13.12.2005
HeadHunter :
Thanks Arn/Headhunter,If you have any more suggestion for adding detail or the textures please let me

ОК Улыбка


---------------------------------------
How many poligons faces now? Улыбка
_________________
..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..

Последний раз редактировалось: HeadHunter (20:51 30-01-2009), всего редактировалось 2 раз(а)
    Добавлено: 00:03 30-01-2009   
Jahell
 301 EGP


Рейтинг канала: 7(553)
Репутация: 22
Сообщения: 711
Откуда: Мурманск
Зарегистрирован: 22.02.2008
I will correct.
We should know an amount of triangles.
_________________
"Убей в себе амбиции и ты будешь видеть людей насквозь." (Путь самурая)
    Добавлено: 00:17 30-01-2009   
pinback
 76 EGP


Рейтинг канала: 3(48)
Репутация: 7
Сообщения: 64

Зарегистрирован: 04.12.2008
polygons.triangles,faces?.

Anyhow there are 1314 and converting it into a 3dsmax model add another 63.

so in max it's 1377. Улыбка
    Добавлено: 19:44 30-01-2009   
SparkS
 1703 EGP


Рейтинг канала: 4(71)
Репутация: 350
Сообщения: 8585
Откуда: Киев, Украина.
Зарегистрирован: 26.01.2002
Faces Улыбка
_________________
Death Striks from Orbit.
    Добавлено: 20:22 30-01-2009   
HeadHunter
 2835 EGP


Рейтинг канала: 6(346)
Репутация: 540
Сообщения: 16365
Откуда: The Dark Wheel
Зарегистрирован: 13.12.2005
Something .. Гы-гы


_________________
..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..

Последний раз редактировалось: HeadHunter (23:42 30-01-2009), всего редактировалось 1 раз
    Добавлено: 23:36 30-01-2009   
AlexD
 383 EGP


Рейтинг канала: 3(38)
Репутация: 82
Сообщения: 1084
Откуда: Тюмень, Россия
Зарегистрирован: 25.04.2003
HeadHunter :
Something ..

It looks better... Улыбка
_________________
тетрагидрометаноптерина макарена
метилентетрагидрофолата макарена
ЭЭЭЭЭ МАКАРЕНА
    Добавлено: 17:20 31-01-2009   
pinback
 76 EGP


Рейтинг канала: 3(48)
Репутация: 7
Сообщения: 64

Зарегистрирован: 04.12.2008
HeadHunter :
Something .. Гы-гы



EEK Гы-гы

Not had a lot of time this weekend,but I have had a go at the front armour? will continue this week Улыбка

http://i366.photobucket.com/albums/oo110/pinback_photos/frontside.jpg

http://i366.photobucket.com/albums/oo110/pinback_photos/top.jpg
    Добавлено: 18:12 01-02-2009   
HeadHunter
 2835 EGP


Рейтинг канала: 6(346)
Репутация: 540
Сообщения: 16365
Откуда: The Dark Wheel
Зарегистрирован: 13.12.2005
Good Улыбка
_________________
..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..
    Добавлено: 22:59 02-02-2009   
pinback
 76 EGP


Рейтинг канала: 3(48)
Репутация: 7
Сообщения: 64

Зарегистрирован: 04.12.2008
There's a new English language space sim forum at http://www.spacesimcentral.com/portal.php

and there's a thread been started about FFE3D. I put some detail in about the game. Улыбка
    Добавлено: 17:40 14-02-2009   
wandour
 





Hello hello, finaly after a week i've managed to register here despite my total ignorance of the beutiful russian lingua Гы-гы .

First of all... Great job. First Encounters in better graphics and maybe even more... i've been waiting for something like this for years and this is exactly It Супер! ! Thanks!

And now for my contribution. I started facelifting the surface bases. So see if you like it. For now it's just the terminal building and landing pads. There are visible some buildings that are already done but yet not textured. And there will be lots more Подмигиваю

http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Edmonds_1.jpg
    Добавлено: 15:00 17-02-2009   
Arn
 705 EGP


Рейтинг канала: 7(651)
Репутация: 115
Сообщения: 6125
Откуда: Украина, Одесса
Зарегистрирован: 14.10.2007
wandour

Welcome!
We all wait any help for this project.
Design of surfaces is very needed, and your work pleased me Улыбка

Ask any questions Подмигиваю

Последний раз редактировалось: Arn (16:01 17-02-2009), всего редактировалось 3 раз(а)
    Добавлено: 15:54 17-02-2009   
Jahell
 301 EGP


Рейтинг канала: 7(553)
Репутация: 22
Сообщения: 711
Откуда: Мурманск
Зарегистрирован: 22.02.2008
In my opinion it is excellent
_________________
"Убей в себе амбиции и ты будешь видеть людей насквозь." (Путь самурая)
    Добавлено: 16:12 17-02-2009   
AlexD
 383 EGP


Рейтинг канала: 3(38)
Репутация: 82
Сообщения: 1084
Откуда: Тюмень, Россия
Зарегистрирован: 25.04.2003
Very-very good work!
_________________
тетрагидрометаноптерина макарена
метилентетрагидрофолата макарена
ЭЭЭЭЭ МАКАРЕНА
    Добавлено: 17:27 17-02-2009   
HeadHunter
 2835 EGP


Рейтинг канала: 6(346)
Репутация: 540
Сообщения: 16365
Откуда: The Dark Wheel
Зарегистрирован: 13.12.2005
Давай пожмем друг другу руки!

Dobrá práce))
Ale v hangáru - policejní čluny.



(Hangar - for the police.)



pinback :
I put some detail in about the game.

Good Давай пожмем друг другу руки!
_________________
..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..

Последний раз редактировалось: HeadHunter (18:39 17-02-2009), всего редактировалось 3 раз(а)
    Добавлено: 17:57 17-02-2009   
pinback
 76 EGP


Рейтинг канала: 3(48)
Репутация: 7
Сообщения: 64

Зарегистрирован: 04.12.2008
HI Wandour
Great work there wandour any chance of seeing of some more pic?. Супер!
    Добавлено: 23:36 17-02-2009   
wandour
 





HeadHunter :
Dobrá práce))
Ale v hangáru - policejní čluny.


...je to vážně česky nebo už bych měl přestat hulit? Подозрение. Гы-гы

http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Edmonds_2.jpg

This should do it... from what i've seen the police ships aren't spawning anywhere near there anyway.

AlexD :
Very-very good work!

Jahell :
In my opinion it is excellent


Thanks! Супер! Rock on!

Arn :
Ask any questions


Thx. Wery well Гы-гы Just a few for start...

1. lights on buildings or ships...
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Lights_1.jpg
...can they be moved? or the engine exhausts for that matter?

2. I also worked on the Imperial Courier, so is there a way to override the engine pods animation? in the new model the wing extension animation is gone(so i made them part of the ship model for now, rigid), but the rotation animation remains. also the angle in which the pods extend is imho funny.
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Courier_1.jpg
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Courier_2.jpg

3. Texture alpha... common problem. Any solutions?
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Bigparlor_1.jpg

and the last big question for now... Подмигиваю

LBQ. creating/editing of star systems, planets, bases, ships, new cargo, scenarios, quests etc. Ой, не могу!.. Just to have something to look forward to. You guys think you'll make it also possible in the future? I mean via some editor, for the few of us who dont have latest hi-tech computers for brinz. Гы-гы

Oh, and one last thing. If anyone has any questions about 3dsMax, lowpoly modeling, texturing or something... just shoot. I'll try to help as best as i can.

So for now. Thats all folks! Thanx for answers. Rock on! Супер! & Keep the good work!

добавлено спустя 10 минут:
pinback :
Great work there wandour any chance of seeing of some more pic?.


Thanks, right back at ya Подмигиваю & No, with the ones above thats all there is for now. But I'll try to make something every few days, so i'll be postin' Супер!
    Добавлено: 00:58 18-02-2009   
HeadHunter
 2835 EGP


Рейтинг канала: 6(346)
Репутация: 540
Сообщения: 16365
Откуда: The Dark Wheel
Зарегистрирован: 13.12.2005
wandour :
...je to vážně česky nebo už bych měl přestat hulit? Подозрение. Гы-гы

Докурился... Хы...


Můžu psát, ale ne dost. Гы-гы Улыбка

wandour :
creating/editing of star systems, planets, bases, ships, new cargo, scenarios, quests etc. Ой, не могу!.. Just to have something to look forward to. You guys think you'll make it also possible in the future? I mean via some editor, for the few of us who dont have latest hi-tech computers for brinz. Гы-гы


We hope to expand opportunities for modders.
Then - as possible. Улыбка
We will try.


\OK. The remaining questions to the modellers. Улыбка \
_________________
..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..

Последний раз редактировалось: HeadHunter (03:35 18-02-2009), всего редактировалось 1 раз
    Добавлено: 01:42 18-02-2009   
Arn
 705 EGP


Рейтинг канала: 7(651)
Репутация: 115
Сообщения: 6125
Откуда: Украина, Одесса
Зарегистрирован: 14.10.2007
wandour :
...can they be moved? or the engine exhausts for that matter?

No, while it doing is impossible, possibly later.
wandour :
2. I also worked on the Imperial Courier, so is there a way to override the engine pods animation? in the new model the wing extension animation is gone(so i made them part of the ship model for now, rigid), but the rotation animation remains. also the angle in which the pods extend is imho funny.

Do I with you agree concerning engines. We will consult and will decide, ok? We already was changed another models and walked away from an original exactly on such reasons Улыбка
wandour :
3. Texture alpha... common problem. Any solutions?

Now there is such problem. While it is not decided, but later DreamZzz it will correct.

PS Great models!
...and sorry for my english Гы-гы ....
    Добавлено: 11:08 18-02-2009   
pinback
 76 EGP


Рейтинг канала: 3(48)
Репутация: 7
Сообщения: 64

Зарегистрирован: 04.12.2008
wandour :



Oh, and one last thing. If anyone has any questions about 3dsMax, lowpoly modeling, texturing or something... just shoot. I'll try to help as best as i can.:
[/quote]

Wandour

I could definitely do with some help with the landing gear (open/close of gear and doors).as i am not a max user.

I can import the model into max,then change it back to a vertice model.

Then I am assuming the landing gear and the doors have to be separated from the model? and the pivots added.But how do you do this in max?.ie which keys or icons do I press


great Thargoid Arn Супер!
    Добавлено: 22:32 18-02-2009   
Канал Elite -> Канал проекта Elite 3 под Direct 3D: «For English speaking users»
На страницу: Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24, 25, 26  След.    Перейти:   Все страницы
  
Показать: 
Предыдущая тема | Следующая тема |
К списку каналов | Наверх страницы
Цитата не в тему: Проще набрать 3 буквы в адресной строке - и ты уже на EG... (откровения Rade)

  » For English speaking users | страница 5
Каналы: Новости | Elite | Elite: Dangerous | Freelancer | Star Citizen | X-Tension/X-BTF | X2: The Threat | X3: Reunion | X3: Terran Conflict | X Rebirth | X4: Foundations | EVE Online | Orbiter | Kerbal Space Program | Evochron | VoidExpanse | Космические Миры | Онлайновые игры | Другие игры | Цифровая дистрибуция | play.elite-games.ru | ЗВ 2: Гражданская война | Творчество | Железо | Игра Мечты | Сайт
   Дизайн Elite Games V5 beta.18