|
|
|
Канал Elite »
Канал проекта Elite 3 под Direct 3D: «For English speaking users» |
|
|
pinback 76 EGP
Рейтинг канала: 3(48) Репутация: 7 Сообщения: 64
Зарегистрирован: 04.12.2008 |
|
Thanks Arn/Headhunter,If you have any more suggestion for adding detail or the textures please let me
know.so far I just added some more thruster and grills to the intakes top/bottom.
|
|
|
HeadHunter 2835 EGP
Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16365 Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005 |
|
HeadHunter : |
Thanks Arn/Headhunter,If you have any more suggestion for adding detail or the textures please let me
|
ОК
---------------------------------------
How many poligons faces now?
_________________ ..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..
Последний раз редактировалось: HeadHunter (20:51 30-01-2009), всего редактировалось 2 раз(а) |
|
|
Jahell 301 EGP
Рейтинг канала: 7(553) Репутация: 22 Сообщения: 711 Откуда: Мурманск Зарегистрирован: 22.02.2008 |
|
I will correct.
We should know an amount of triangles.
_________________ "Убей в себе амбиции и ты будешь видеть людей насквозь." (Путь самурая) |
|
|
pinback 76 EGP
Рейтинг канала: 3(48) Репутация: 7 Сообщения: 64
Зарегистрирован: 04.12.2008 |
|
polygons.triangles,faces?.
Anyhow there are 1314 and converting it into a 3dsmax model add another 63.
so in max it's 1377.
|
|
|
SparkS 1703 EGP
Рейтинг канала: 4(71) Репутация: 350 Сообщения: 8585 Откуда: Киев, Украина. Зарегистрирован: 26.01.2002 |
|
Faces
_________________ Death Striks from Orbit. |
|
|
HeadHunter 2835 EGP
Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16365 Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005 |
|
Something ..
_________________ ..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..
Последний раз редактировалось: HeadHunter (23:42 30-01-2009), всего редактировалось 1 раз |
|
|
AlexD 383 EGP
Рейтинг канала: 3(38) Репутация: 82 Сообщения: 1084 Откуда: Тюмень, Россия Зарегистрирован: 25.04.2003 |
|
HeadHunter : |
Something ..
|
It looks better...
_________________ тетрагидрометаноптерина макарена
метилентетрагидрофолата макарена
ЭЭЭЭЭ МАКАРЕНА |
|
|
pinback 76 EGP
Рейтинг канала: 3(48) Репутация: 7 Сообщения: 64
Зарегистрирован: 04.12.2008 |
|
HeadHunter : |
Something ..
|
EEK
Not had a lot of time this weekend,but I have had a go at the front armour? will continue this week
http://i366.photobucket.com/albums/oo110/pinback_photos/frontside.jpg
http://i366.photobucket.com/albums/oo110/pinback_photos/top.jpg
|
|
|
HeadHunter 2835 EGP
Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16365 Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005 |
|
Good
_________________ ..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились.. |
|
|
pinback 76 EGP
Рейтинг канала: 3(48) Репутация: 7 Сообщения: 64
Зарегистрирован: 04.12.2008 |
|
There's a new English language space sim forum at http://www.spacesimcentral.com/portal.php
and there's a thread been started about FFE3D. I put some detail in about the game.
|
|
|
wandour
|
|
Hello hello, finaly after a week i've managed to register here despite my total ignorance of the beutiful russian lingua .
First of all... Great job. First Encounters in better graphics and maybe even more... i've been waiting for something like this for years and this is exactly It ! Thanks!
And now for my contribution. I started facelifting the surface bases. So see if you like it. For now it's just the terminal building and landing pads. There are visible some buildings that are already done but yet not textured. And there will be lots more
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Edmonds_1.jpg
|
|
|
Arn 705 EGP
Рейтинг канала: 7(651) Репутация: 115 Сообщения: 6125 Откуда: Украина, Одесса Зарегистрирован: 14.10.2007 |
|
wandour
Welcome!
We all wait any help for this project.
Design of surfaces is very needed, and your work pleased me
Ask any questions
Последний раз редактировалось: Arn (16:01 17-02-2009), всего редактировалось 3 раз(а) |
|
|
Jahell 301 EGP
Рейтинг канала: 7(553) Репутация: 22 Сообщения: 711 Откуда: Мурманск Зарегистрирован: 22.02.2008 |
|
In my opinion it is excellent
_________________ "Убей в себе амбиции и ты будешь видеть людей насквозь." (Путь самурая) |
|
|
AlexD 383 EGP
Рейтинг канала: 3(38) Репутация: 82 Сообщения: 1084 Откуда: Тюмень, Россия Зарегистрирован: 25.04.2003 |
|
Very-very good work!
_________________ тетрагидрометаноптерина макарена
метилентетрагидрофолата макарена
ЭЭЭЭЭ МАКАРЕНА |
|
|
HeadHunter 2835 EGP
Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16365 Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005 |
|
Dobrá práce))
Ale v hangáru - policejní čluny.
(Hangar - for the police.)
pinback : |
I put some detail in about the game.
|
Good
_________________ ..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..
Последний раз редактировалось: HeadHunter (18:39 17-02-2009), всего редактировалось 3 раз(а) |
|
|
pinback 76 EGP
Рейтинг канала: 3(48) Репутация: 7 Сообщения: 64
Зарегистрирован: 04.12.2008 |
|
HI Wandour
Great work there wandour any chance of seeing of some more pic?.
|
|
|
wandour
|
|
HeadHunter : |
Dobrá práce))
Ale v hangáru - policejní čluny.
|
...je to vážně česky nebo už bych měl přestat hulit?
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Edmonds_2.jpg
This should do it... from what i've seen the police ships aren't spawning anywhere near there anyway.
AlexD : |
Very-very good work!
|
Jahell : |
In my opinion it is excellent
|
Thanks! Rock on!
Thx. Wery well Just a few for start...
1. lights on buildings or ships...
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Lights_1.jpg
...can they be moved? or the engine exhausts for that matter?
2. I also worked on the Imperial Courier, so is there a way to override the engine pods animation? in the new model the wing extension animation is gone(so i made them part of the ship model for now, rigid), but the rotation animation remains. also the angle in which the pods extend is imho funny.
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Courier_1.jpg
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Courier_2.jpg
3. Texture alpha... common problem. Any solutions?
http://i670.photobucket.com/albums/vv61/wandour/Bigparlor_1.jpg
and the last big question for now...
LBQ. creating/editing of star systems, planets, bases, ships, new cargo, scenarios, quests etc. Just to have something to look forward to. You guys think you'll make it also possible in the future? I mean via some editor, for the few of us who dont have latest hi-tech computers for brinz.
Oh, and one last thing. If anyone has any questions about 3dsMax, lowpoly modeling, texturing or something... just shoot. I'll try to help as best as i can.
So for now. Thats all folks! Thanx for answers. Rock on! & Keep the good work!
добавлено спустя 10 минут:
pinback : |
Great work there wandour any chance of seeing of some more pic?.
|
Thanks, right back at ya & No, with the ones above thats all there is for now. But I'll try to make something every few days, so i'll be postin'
|
|
|
HeadHunter 2835 EGP
Рейтинг канала: 6(346) Репутация: 540 Сообщения: 16365 Откуда: The Dark Wheel Зарегистрирован: 13.12.2005 |
|
wandour : |
...je to vážně česky nebo už bych měl přestat hulit?
|
Můžu psát, ale ne dost.
wandour : |
creating/editing of star systems, planets, bases, ships, new cargo, scenarios, quests etc. Just to have something to look forward to. You guys think you'll make it also possible in the future? I mean via some editor, for the few of us who dont have latest hi-tech computers for brinz.
|
We hope to expand opportunities for modders.
Then - as possible.
We will try.
\OK. The remaining questions to the modellers. \
_________________ ..А поверх седых облаков
Синь - соколиная высь.
Здесь, под покровом небес
Мы родились..
Последний раз редактировалось: HeadHunter (03:35 18-02-2009), всего редактировалось 1 раз |
|
|
Arn 705 EGP
Рейтинг канала: 7(651) Репутация: 115 Сообщения: 6125 Откуда: Украина, Одесса Зарегистрирован: 14.10.2007 |
|
wandour : |
...can they be moved? or the engine exhausts for that matter?
|
No, while it doing is impossible, possibly later.
wandour : |
2. I also worked on the Imperial Courier, so is there a way to override the engine pods animation? in the new model the wing extension animation is gone(so i made them part of the ship model for now, rigid), but the rotation animation remains. also the angle in which the pods extend is imho funny.
|
Do I with you agree concerning engines. We will consult and will decide, ok? We already was changed another models and walked away from an original exactly on such reasons
wandour : |
3. Texture alpha... common problem. Any solutions?
|
Now there is such problem. While it is not decided, but later DreamZzz it will correct.
PS Great models!
...and sorry for my english ....
|
|
|
pinback 76 EGP
Рейтинг канала: 3(48) Репутация: 7 Сообщения: 64
Зарегистрирован: 04.12.2008 |
|
wandour : |
Oh, and one last thing. If anyone has any questions about 3dsMax, lowpoly modeling, texturing or something... just shoot. I'll try to help as best as i can.:
|
[/quote]
Wandour
I could definitely do with some help with the landing gear (open/close of gear and doors).as i am not a max user.
I can import the model into max,then change it back to a vertice model.
Then I am assuming the landing gear and the doors have to be separated from the model? and the pivots added.But how do you do this in max?.ie which keys or icons do I press
great Thargoid Arn
|
|
|
|
|
|
Канал Elite ->
Канал проекта Elite 3 под Direct 3D: «For English speaking users» |
|